marți, 17 noiembrie 2009

PostHeaderIcon Go go go CPStiri

Imi pare foarte rau sa va anunt ca imi dau demisia, imi pare rau dar nu prea am ce face pe aici asa ca imi voi incerca singur norocul cu propriul meu blog! Las domeniul, fanclubul si altele in mana lui Wboys. Imi pare foarte rau dar oameni importanti au fost dati afara din acest blog incepand cu Allinusa si alti chiar si Spiker as zice!
Mult noroc in continuare v-am adus pana aici...evoluati mai departe!

Fanii sa ma contacteze la emailul meu: prime972000@yahoo.com pentru informatii despre noul meu blog!
Restul: BYE! Mult noroc CPStiri i will never forget you!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Care este noul tau blog si cum o sa mai fie cp stiri asa de popular fara tine si alti ?

Mariya5 spunea...

Nu cred ca CPStiri va fi foarte afectat pentru ca optimus in ultima vreme nu prea a facut mare lucru,dar o sai simtim lipsa.

Chat

Reguli:
Publicitate Bloguri Club Penguin: 24 Ore

Publicitate Alte Bloguri/Site-uri: 12 Ore

Spam(mai mult de 5 emoticoane sau litere si cifre fara rost):10 ore

Injuraturi: 5 Ore


Administrator =100 xats 10 days
Moderator =50 xats
Debannare=20 xats

Tutoriale

Blog

Altele

Trackere

Mariya5's Blog. Un produs Blogger.

Despre Mine

Evenimente

Doneaza

Top

Club Penguin (Games) - TOP.ORG

Publicitate Gratis

Vrei ca cpstiri sa iti faca publicitate?Simplu!Trimite banerul tau impreuna cu link-ul site-ului la mailul maria_boitos@yahoo.com.Peste ceva timp vei primii un mail cu bannerul CPStiri pe care il vei publica pe blogul tau.

Blog Archive